eyont Kızlar 16 haftalık gebeyim normalde yüzüstü uyuyan biriyim ama artık mümkün değil yastık almak istiyorum genel olarak işi çeşit var U şeklinde olanlar ve iki yana gelen minik yastık gibi olanlar hangisini önerirsiniz?
heyecanli1anne__ eyont iki yana gelen dediğinden alma bence hiç bi şekilde rahat edilmiyor onunla ben pişman oldum onu aldığıma
Morrinah eyont u benimde 9. Haftadan beridir kullanıyorum çok memnunum onsuz yatamıyorum bel ağrısı falan çekiyorum
tahamommy eyont diğeri beni çok darlar diye küçük olandan aldım yorumların aksine ben çok memnunum ya 😅 bitarafı göbeğimin altına bi tarafı da belime sıkıştırıp hafif düz yatabiliyorum bi tanede küçük yastığım var yine bacağımın arasına koyduğum
Beyzaaldemir Ben u olanı kullanıyorum aşırı rahat çok memnunum hem bel hem karnını destekliyor artısı bacağını da atabildiğin için daha rahat diğeri de sadece bel göbek destekliyor
aybalasmom eyont 5 haftalıktan beri U yastık kullanıyorum. Harika ötesi bel desteği göbek desteği çok iyi. Bi gün farklı yastıkla uyumak sorunda kaldım uykum mahvoldu