obiranne3 Tüm doktorları,hemşireleri,çalışanları hepsinden Allah razı olsun,hepsi birbirinden değerli kıymetli. 1 hafta kalmama rağmen, hiç devlet hastanesinde gibi hissettitmediler. İşinin ehliler. merhamet herkese nasip olmuyor
Fahriye41 obiranne3 bende kaldım rken doğum riskinden dolayı çok iyi insanlarda var gerçekten helali ile çalışan malesef arada kötüler de çıkıyor ama ben memnun kaldım doktora gidiyorum sorun olmuyor hiç unutmam doğumum da ordaki hemşireler çok yardımcı olmuşlardı her zaman dua ediyorum 🥹iyiki iyi insanlar var
s2121 Oradakı çalışanlarına bir sözüm yok personellerine de ama doktorlarının bir kısmı işini baştan sağma yapıyorlar ben kadın doğum doktoruna kemine uzele ilk kontrolle gittim Altan muayne yapıtı aferdersiniz ama sanki hayvana muamele yapıyormış gibi çok iticiydi bir daha da devlet hastanesine hele ki şehir hastanesine tövbe ettim
Budak41 byz12nur odalar tek kişilik de var çift kişilik de yoğunluğa göre veriliyormuş şansa kalıyor yani çift kişilik odalarda ise yandaki hasta müsade ederse veya onunda da eşi kalacaksa öyle eşler refakatçi olarak kalabiliyormuş izin vermezse sadece ziyaret saatinde girebiliyor odaya
Fahriye41 byz12nur benim kaldığım da çift kişilikti canım yoğunluga Göre tek kişilik de var biz hasta ile anlaştık ikimizin de eşleri yanımızda idi ziyaret dışında bile yanımızda kaldılar yanindaki hastayla alakalı izin verirse çekersin aradaki perdeyi eşin kalır
Mahbuss Fahriye41 randevu nasıl alıyordunuz acaba . MHRS de hiç randevu yok nerdeyse Bende yeni hamileyim. Koceline yeni taşındım pek bilmiyorum
Fahriye41 Mahbuss mhrs üzerinden alıyordum canım ama son 1 aydır nerdeyse randevu bulamıyorum ben talep yapin uygulama üzerinden randevu olunca bildirim gelir hemen alırsın