gevezeyazar1
Kızlar geçen hafta kontrolde doktor kan iyi ama idrarda bi ben eksiğim dedi ilaç yazdı gebelikte monurol ve prunol kullanan oldu mu acaba cesaret edip içemiyorum bebeğe bişey olcak diye ama tehlikeli olsa doktor yazmazdı diyorum içip içmemek arasında kaldım 🥺36 haftalık hamileyim bu arada