5 gün önce öğrendim, son 2 3 gündür kahverengi lekelenme vardı az miktarda bugün de hafif pembe kan şeklinde geldi. Ama stres oldum ve korkuyorum normal mi değil mi doktora gitmeli miyim? 5+1 öğrendiğim gün kontrole gittim ultrasonla baktı güzel yerleşmiş gibi olumlu konuştu doktor hanım, henüz kalp atışı ve kendisini göremedik tabi. Ben şöyle 3 5 gün sonra gitmeyi planlıyordum. Bu hafif kanama beni çok stres etti ne yapmalıyım