6 ay önce düşük yaptım 3 aydır da deniyorum olmuyordu kanlarıma hormonlarıma baktırdım maalesef insülin direnci çok yüksek çıktı bu arada 10 15 kiloda verdim ama yinede yüksek gelmiş şaşırdım. Doktor yumurtlama sağlıklı olmaz o yüzden bebek olmuyor dedi nasıl düşüreceğim bilmiyorum ilaç başladık hayırlısı bakalım.