Aysllllm 34+2 haftalığım..belimde ağrı var adet sancısı gibi ..ve kasığımda da ağrı var..ara ara karnım da sertleşme oluyor sizce bu sancı mıdır???
MelikeBulut Aysllllm sanmam o haftalarda başlar böyle kasılma ve ağrılar uzanınca geçiyorsa korkmayın
Suheyle1 Aysllllm sol tarafınıza uzanıp biraz dinlenin geçmezse bi kontrole girmenizde yarar var henüz 34+6 dayım sancı mı degilmi bilmiyorum ama dinlenmek iyi gelecektir
Emhar Aysllllm yatınca geçiyorsa normal bende çok kötü oluyordum karnımda aşırı sertleşiyordu kımıldayamıyordum yarım saat uzanınca anca yumuşuyordu ağrı geçiyordu uzun süreli oluyorsa görün doktora canım
Aysllllm MelikeBulut inşallah canım .. karnımın alt kısmında baskı hissediyorum..bağırsaklarımda hareketlenmeler var 🙈gaz sancısı gibi felan ..anlamadım gitti yani