Merhaba 7 haftalık hamileyim bugün doktora gittim ama bebeği göremedik ne yazık ki kese büyümüş ama bebek görünmesi doktor böyle durumların olabildiğini on gün sonra tekrar gelmemi söyledi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı sonradan bebeği gören yani daha önce iki düşüğüm olmuştu o yüzden korkuyorum kötü bişey olmasından daha önce başına böyle bişey gelen var mı acaba :(