Gulben_99 Selam kizlar🌸 Dün doktorum kan aldi 4+5 haftalik hamileyim ve 1704.0 cikdi. Cok yüksek mi ikiz olabilir mi? Yoksa normal mi? Bu benim ikinci gebeliğim. Ilk gebeligim de bu zamanlar 260-300arasiydi.
mdy1 Gulben_99 benim ilk gebeliğim betam 265 çıkıyor diye dış gebelık olabilirler dedi sizde böyle yazmışsınız ilk gebeliğinizi kucağınıza aldınız mı inşallah son reglm 7 Haziran
3boysmom Gulben_99 benimde betam 38le öğrendim çok çok düşüktü ikizlermiş meğerse. betayla ilgili mi bilmiyorum ama bende o şekilde öğrenmiştim :) galiba betaya göre pek anlaşılmıyor
Gulben_99 mdy1 evet yanim da uyutuyorum❤️ kac haftalik hamileydiniz? Ben sanirim 3 veya 4haftalikdi ögrendigim de
ceydans mdy1 Son regl 24 Haziran beta verdm bugün sata göre 5+3 106,1 çıktı geç döllenme felan mı acaba beta düşük bence
Zge12 Gulben_99 betaya göre anlaşılmıyor kuzum 5 haftalık benimde 11829 çıkmıştı tek bebek şuan 28 haftalık olduk. Benimde ikinci gebeliğim ❤️
mdy1 Gulben_99 Gulben_99 benımde bugun 5 haftalık ama hala kesede görünmüyor enfeksiyonum çok yüksek beta bi inip bi yükseliyor
ceydans Mihrasina_ son regl 24 Haziran şuan uyg göre 5/2 gözüküyor beta verdim sağlık ocağında hala cıkmadıııı 3 test yaptım negatif erken gebelik testi yaptım silik ama pozitif çıktı 1hafta geçtiyse ve de silikse vardır dediler :)