Anneler çok dehset böbrek sancısı çekiyorum. Sol böbreğim. Acıdan titriyorum resmen.. Dün kontrolümde böbrek buyümem oldugunu söyledi doktor. 36 haftalık gebeyim. Böyle bir durum yasayan varmı? Nolur biri tavsiye versin😰😰Çok kotu sancı. Acile gideyim mi?