İlki genel anestezili sezaryen olmuştum, sonda takılırken daha çok zorlandım diyebilirim ilk yürüyüşten sonrası gayet güzel ve rahattı. Sabah taburcu olduğumda çok rahat yürüyebiliyor merdiven çıkabiliyordum çok dinç ve sağlıklıydım. 1 hafta yataktan kalkarken zorlanıyorsunuz az o kadar :)