Kızlar gebelikten önce de vardı ama çok nadir oluyordu geçiyordu şimdi gebeliğimde aşırı şiddetlendi bazen üst üste oluyo sanki durup üst üste vuruyo gibi kalbim doktorada gittim geçen nefes egzersizi yap resmen kafana takma dedi ben birde çok paniğim anksiyetik bir psikolojim var ödüm kopuyo bişey olcak diye atımları bide hissetmesem neyse