Merhaba,
bir sorun olmazsa 19 Temmuzda sezaryen ile doğum yapacağım. Etrafımdan aman spinal/ epidural olma bel ağırısı çekersin gibi sözler duyduğum için genel anestezi olmak istiyordum. Bugün anestezi doktoru ile görüştüm belden uyuşturalım bel ağrısı çekmezsin dedi ikna edici konuştu kafam karıştı. Bir yandan da korkuyorum tabi kesme dikme işlemlerinde hissedersem diye. Bu konu hakkındı bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var.