Melos26 merhaba, yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim🙏🏼☺️. 37. Haftaya başladığımız sürecimizi başından beri Uğraş Hanım takip ediyor. Kendisinden, verdiği bilgi&ilgi ve güler yüzünden çok memnunuz. Sizi strese sokacak, varsa endişelerinizi tetikleyecek bir yapısı olmadığı için ayrıca seviyorum kendisini. Normalde stresli bir insanım ama çok şükür ki önden paylaştığı bilgiler ile hiç evham yapmadan süreci geçiriyoruz. Ayrıca ben hariç 4 arkadaşım daha Uğraş Hanım’ın hastası (hamilelik- kadın hastalıkları-rutin kontroller için). Ziyaret ederseniz umarım siz de memnun kalırsınız 🌷 bu tamamen hasta-doktor diyaloğu ile ilgili sanıyorum. Ben tamamen kendi şansıma tercih etmiş oldum hocamı, öneri ile gitmemiştim yani.