Bhar34 Kızlar çatlatma iğnesini siz mi vurdunuz evde yoksa hastanede mi vurdurdunuz göbekten mi daha etkili koldan mi
Zeynepneslihan Bhar34 kendim vurdum. Ben normalde de oksapar kullandığım için zorlanmadım ama kolay zor değil.
Bhar34 Leontiine geçen sene yaptırmıştım çatlatma kolumdan vurdu hastane cuma günü vurdurmaya gidicem hangisi daha etkiliyse ordan vurduruyim dedim bende 😄
Leontiine Bhar34 hangisi etkili çok bilgim yok açıkçası ya ama yanlış bilmiyorsam göbek diye duymuştum emin olmasamda
Aydan95 Bhar34 bilmiyorum ki tatlim, catlamani ultrasonda gorduk ama regl olmadim daha .regl beklenen tarih 9 u
Aydan95 Bhar34 amin inseallah🤲🏻inseallah sizde guzel haber alirsinz. Regl bitince hatta 5 gunden itibaren her gun havuc yemeyi unutma 🫶🏼
Bhar34 Aydan95 ewet onu da yazdı su an kullanma dedi onu iğneyle birlikte kullanmaya basliycam herhal de
Aydan95 Bhar34 evet catlamaya yakin catlamadan sonra ya da. Ben catlama gordukden sonra basladim kullanmaya .