Kizlar 21 Haziran’da çatlatma iğnesi vurundum sizce gebelik varmı
etonur ben gördüm çizgiyi
etonur çizgi var canım 2 3 gün daha bekle insallah vardır
Bence var ben ikinci çizgiyi görüyorum. Gönlünüze göre olsun inşallah 🌸
vanilya_kokusu_
onemomms
penbe_karisi bende görüyorum ama korkuyorum da ya yalancı cizgiyse
Evet 12gün falan oluyo 😍kan ver cnm
etonur umarım değildirr
etonur pozitif düşün bence değildir ya
etonur Rabbim kucağını doldursun inşallah
penbe_karisi ins cabim benim