Kızlar hepinize merhaba son adet tarihim 12 mayıs Haziran’da adet olmadım ( polikistiğim) yani her zaman bu durumla karşılaşıyorum düzensizlik var baya. Ama dün gebe olduğumu öğrendim. 6 hafta 3 günlükmüş keseyi ve bebeği gördük kalp atışını duyduk. Ama şöyle birşey var ki benim ilk gebeliğimde geç döllenme olmuştu ve doğumdan sonra anamoli nedeniyle kaybettim.
Şuan bir oğlum var kızımdada bir sorun yok falan demişlerdi ilerleyen haftalarda hasta olduğunu öğrenmiştim. Şuan çok korkuyorum kızlar sanki aynı şeyi bir daha yaşıyormuşum gibi hissediyorum varmı aranızda böyle olan. Bu arada betam 1000,0 dı dün bakıldı