Merve8155 Kizlar gogsumden sivi geldi atlet islaninca anladim.ama korktum gecende gelmisti ben ustume su sicradi sandim.bugun biraz daha gelince anladim.rahim kasilmasiyla bi ilgisi var midir basina gelen var mi doktora gitmek lazim mi
2bebelianne Merve8155 süt oluşmaya başlıyor korkma normal şiddetli sancın olmadığı sürece doktora görünme
2bebelianne Merve8155 evet karnında bide elinle göğüslerimden süt geliyor mu diye sıkıp bakma rahim uyarılır o zaman tehlikeli olur kendiliğinden geldiyse korkma
Merve8155 2bebelianne kendiliginden geldi ama ben korktum.doktor kasilma var mi diye bakilmasi lazim dedi.bende yarin sabaha randevu aldim
Alisya Merhaba geçmiş olsun zaten yarın doktora gidecekmişsiniz tedirgin olmayın. Benım de sıvıyla birlikte kan gelmişti sag gögüs ucumdan sıkınca geliyordu . Ellememek sıkmamak lazımmış doktorumda öyle söylemişti, olabilen şeyler yani
Alisya Şuan 31. Haftadayım ama 23 yada 24. Haftada yasadım o durumu şuan hala özellikle beyaz camasır giydigimde gögsğmden küçük leke kan oldugunu farkediyorum
Merve8155 Alisya normal dedi .suanda akmiyo zaten ama hala sizliyor uc kisimlar.nst ye bakildi kasilma var mi diye o da normal cikti
Minikeller38 Merve8155 canım benimde sütüm gelmeye başladı + belim çık ağrıyordu ve bebek toplanıyordu bir yerde dert oluyordu karnım doktorumu aradım gittim nst de sancım çıktı ve ciğer geliştirici yapıldı iğneler seronlar haplar derken sancım kesildi inşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alırız 27 haftalıgım bende . Benim çevremde normal dedi süt gelmesine ama Prof . Doktorum normal değil dedi . Bilgilendirmiş olayım canım .
Merve8155 Minikeller38 bende gittim nst de sanci cikmadi.durdu zaten daha gelmiyor.benimde serviks uzunlugum 29 mm cikti progestan basladi tekrar 2 hafta sonra kontrole cagirdi