Gerçekten hamileliğimin başından beri su sorunu yaşıyorum. Sürekli karın ağrısı,sancıdan uyuyamamak, gazdan dolayı mide bulantısı , kabızlık vs. Son haftalarıma girdik artık bebek iyice büyüdüğü için mideme baskı yapiyor su bile içsem bu bana gaz olarak dönüyor. Aynı durumu yaşayan varmı ? Çare olarak neler yaptınız