Cmleszr Bildigimden değil ama kızımın ultrason görüntüsüne benziyor kese yuvarlak ben kız diyorum ☺️🥰
Mavi_anne38 Cmleszr iki oğlum var hayırlısıyla bir kız evlat istiyorum inşallah tahmininiz doğrudur 🤗
Mvmasn Sanki çok belli gibi duruyor hatları okadar küçük olmasına rağmen erkek gibi geldi bana yinede Allah gonlunuzdekini versin insallah
Mavi_anne38 lux38 keseye göre mi kız dediniz acaba :)Kayseri şehir hastanesinde şeyma hanıma gittim ama dünyam hastanesinden devam etmeyi düşünüyorum
lux38 Mavi_anne38 evet cnm keseye göre dedim Allah gönlüne göre versin 🥰 ben de şehir hastanesinde Mustafa oğuz’a gitmeyi düşünüyorum o yüzden sordum
Mavi_anne38 lux38 çok teşekkür ederim :) şeyma hanımı beğendim asla şehir hastanesi dr ları gibi değil güzel ilgileniyor, ama ben doğum için dünyamı istiyorum maalesef