Kızlar 39+2 deyim ne gelen var ne giden normali bekliyoruz normal bekleyip bu süreçte yaptığınız şeyler neler yaşadığımız yer çok sıcak yürüyüş falan da yapamıyorum bi de perine masajı yapıyor musunuz. Onun dışında normal doğum için özel ebeye gerek var mı sizce