Tubaa10 o kadar çok ağrım oldu ki doktorum erkekler geç gelir ama bizimki aceleci galiba dedi. Muayenede ise gelmeye niyeti yok dedi. Hatta normal doğum ihtimalim çok çok düşük çıktı. Yalancı sancılar da olabiliyor. Kilomuz çok olmadığı için ne kadar anne karnında kalsa kar diyorum ben.