Teslimenursevil 19 mayısta 5 haftalık düşük yaptım o günden beri hala adet olmadım artık söktürücü kullanayım ilk test yapıp dedim ama çizgi var gibi emin değilim testin markasıda nimo
Meryeminannesi20 Teslimenursevil silik bi çizgi var sanki bence söktürücü yada herhangi bi ilaç kullanma bekle zaten düşükten sonra genellikle adet görme 35-40 gün sonra oluyor genellikle