babymom2026 Yarın randevum vardı ama sanırım şu an ya adet oldum yada kimyasal geçiriyorum bilmiyorum en son pazartesi günü beta 2.7ydi ya düştü tekrar ondan böyle yada adet oldum. Sol kasığım resmen içerisi yanıyor cayır cayır ozellikle sag kasık sanki patlayacak gibi bir agirlik var gibi orda canım cok yaniyor başka bir şey yok belirti falan birde az önce de bir şey geldi böyle yine kırmızı sümüğümsü parça gibi değilde mukus gibi sanki uzayan sabahtan da kahverengili gelmişti yerleşme sanmıştım🥹 Hayırlısı neyse o olsun yarın yine doktora gidip durumu anlatacağım belki bir şey der veya ilaç vesaire verir 😭
[silindi] babymom2026 stresten adetin döngüsü kayıyor bir de yeni evlisin hormonlarım zaten değişikşik yaşıyor sakin ol kasmaa doğru zamanda gelecek, testlerin yanlıştı bu kadar esas olan kan testi unutma 🧡
[silindi] babymom2026 Bak 2020 ve 2025 hariç hepsi kanda hamilelik testi, evde silik çizgi görüp koşup veriyordım bir 1.9 çıkıyordu bi 2,8 hepsinde sonunda regl oldum, açıklaması ne bilmiyorum ama bazen yanlış veriyorlar işte bu kadar takılma
anonimhesapp Üzülmeyin adet olmak bile bir nimet artık. Kafaya takınca psikolojik olarak belirti yaşayıp gecikme yaşıyoruz. Ben artık adet olunca bile seviniyorum hemen yeni denemeye başlayacağım diye ❤️🌸
Madeinpelinn Allah en yakın zamanda nasip etsin çok strese giriyorsunuz elinizde olmadan bu da bebek oluşumunu adetinizi bütün dengenizi bozuyor sanırsam. Benim arkadaşım da çok streslıydı bebek konusunda 6 ay olmadı sonra tatile çıktılar orada oldu daha relaks mı olmak lazım acaba bilmiyorum elimizde değildir mutlaka da