Aydan95
8 lerde tutan da var bu arada, yani hiç bir şey kesin olmuyor bu işte, benim doktorumda ilk kez olumlu konuştu bu ay çok güzel kalınlaşmış beta ver demişti, bende baya okuduklarımdan ümitlenmiştim, sonra biraz daha araştırdığımda zaten olabilen bir şey olduğunu öğrendim, ben kalınlaşınca tutacak sanmıştım ilk başta, sonra baya hayal kırıklığı oldu maalesef. Birde testler ve belirtilerde çok yanıltıcı oluyor onlarada güvenme diyebilirim, düzenliyse adetin gününün geçmesini bekle en sağlıklısı