Hlz o yüzden sordum benim oğlum 3 gün küvezde kaldı orda hidrosefalili bi bebek vardı orda 4 aylık olmuştu entübeydi. Sadece beslenmeden beslenmeye yanına giriyorlardı. Çok üzülmüştüm. Ailesi alamamış yada almak istememiş sanırım bi oksijen tüpü 500 bin miş devlet karşılamıyormuş. Hep orda gelen geçene bakıyordu tepkisizdi. Bi bebek daha vardı beyinciği yokmuş o çocuk ağlayıp ağlayıp kendi susuyordu annesi olmayınca çok üzücü, bile bile doğurmak orda sürekli ona bakamıyorsun. Allah ordaki bebeklere ailelerine yardım etsin🙏🏼