ArasMom__ ben de onu çok duyuyorum çok övüyorlar. İşte aklıma takılan, Van lokman hekim hastanesi ile ilgili olumsuz yorum görüyorum o kafamı karıiştırıyor, hemşirelerin tavırları ,ilgileri, temizlik vs. İyi yorumlar bulabilsem içim rahat edicek. Siz hamile misiniz