SSumeyyeeee Kızlar bugün 40+1 olduk kontrole gittim 2 cm açıklık var denildi pazarteside öyleydi nst de hiç sancı çıkmadı şükür bebeğin durumu iyi hurma ahududu çayı pilates topu günlük rutinlerim ama bebegimde daha ses yok sizler ne durumdasınız
Anneyimmmben SSumeyyeeee benimde aynı durum 39+6 olduk açıklığa hiç bakmadı doktorum ilki normal doğum diye. Ama nst de hiç sancı yok
CoolMamaMode SSumeyyeeee benim de aynı durum 2 cm açıklık sancı yok . 40+3 üm yarın kontrol var bilmiyorum ne olacak
SSumeyyeeee CoolMamaMode bende pazartesi gidicem tekrar 40+5 olacak inşallah o güne kalmadan kendiliğinden başlar
SSumeyyeeee Biranne_197 kızımız olacak inşallah deniyoruz da hurma yiyorum sürekli pilates topu yürüyüş ahududu çayı içiyorum yok agrım çok fazla ama sürekli doğum agrısı değil sancı gibi değil doktorum alttan muayene ettiği gün kalkamıyorum bile yarım yine kontrolüm var