Nursima_Vural Benimde 34. Haftada böbreğimde, idrar kanalında 5 mm 2 tane taş tespit edildi. Üzerine böbreğimde genişleme başladı gebeliğe bağlı olarak. Şuan 38. Haftamdayım, ara ara ağrı ve sancı yapıyor ama o kadar. Doktor atabilirsen atarsın, atamazsan doğum sonra kırar alırız dedi. Gebeliğe direkt bir etkisi olmadığını ama idrar kanalını tıkarsa küçük bir operasyon geçirmek zorunda kalabileceğimi söylediler. Dayanılmaz ağrım olduğunda gidip serum takılmamı söyledi, ama günlük ağır ağrılar için ağrı kesici içebileceğimi söyledi. 1 ay olacak 1 kere ağrı kesici içtim sadece. Yani çok endişe edip kendinizi strese sokmayın. Elbette sizde süreç birebir aynı olmaz ben hafta olarak daha ileriyim ama hiçbişey bebeğinize sizin stresiniz kadar zarar vermez o şuan en güvenli yerde🌸