Sabahtan beri kahverengili şeyler geliyor yazmıştım zaten yerleşme sandım ama bu sefer kırmızılı kahverengili bir şey geldi böyle uzun sümüğümsü bir şey adet mi noldu anlayamadım pede bir sey gelmiyor sadece peçeteye. Karnımın içi yanıyor belim ağrıyor başka bir şey yok sadece uyumak istiyorum elim ayağım titriyor panik oldum korku geldi küçükte olsa düşük mü kimyasal mı ne yaşıyorum bilmiyorum şu an yarın da randevum vardi doktora oysaki 😭😭😭