Kızlar dün cinsiyetle ilgili post açmıştım sabah bir uyandım leke gelmişti çamaşırımda çok şaşırdım 2 gebeliğimde de böyle bişey yaşamadım eşimle stresli bir süreçten geçiyoruz ve bu sıra çok yoruluyorum sanırım o yüzden oldu yine de doktoruma yazdım gel dedi ama ulaşım eşim yokken zor bi yerde o yüzden bugün devlet hastanesine gittim doktor daha lekeyi duyar duymaz Protestan vermeye çalıştı ultrasonla baktı ne kalbini dinletti ne bişey çocuğun hareketlerini bile anlayamadım bugün 12+0 olduk cinsiyeti belli mi dedim belli olsa söylerim zaten dedi erkeğe benziyor sanki dedi ama çocuk ne yandı ne bacağını açtı ne bişey dedim özeldeki doktorum kıza benzetmişti oda olabilir daha çok küçük belli olmaz dedi şimdi ne çocuğun kalbini duyabildim ne iyi olduğundan emin olabildim cinsiyet için kız hissediyordum başından beri özeldeki doktorumda kıza benzetiyordu şimdi erkek olabilir değince şüphe düştü içime
sizce kız mı erkek mi