ReyHalVe21 Merhaba kızlar 33+4 günlük hamileyim bugün iki üç defa tek taraflı bıçak saplanma hissi oluştu bu neden olur bilgisi olan var mı? Çok korkuyorum eski dikişlerimin patlamasından daha erken değil mi doğum için?
yilma ReyHalVe21 ben 34 haftadayım 1 aydır olıyor benimde yarın artık sorucam doktora yerde süründürüyor dikişten felan olduğunu sanmıyorum ben
Minnakpopus ReyHalVe21 kırk yıl kalsam eski sezaryen yerimin dikişi patlarmı aklıma gelmez 🫣 neden kendinizi bukadar evhamlandırıyorsunuz azıcık sakin olun haftanız ilerliyor bebek büyüyo rahim iyice büyüyor sıkışıyor çok normal ama içiniz rahat etmiyecekse acile gidin bi
ReyHalVe21 Minnakpopus ayy çok korkuyorum yine tekrarladı ayy oturup ağlayacağım neden olur peki o zaman yalancı sancı düzenli değil ama tek taraflı bide 🥲😭
ReyHalVe21 Minnakpopus hamileyim 33+4 bebek büyüyor ya ondan dikişlerim patlar korkusuna girdim en korktuğum şeylerden bir tanesi 🥲
Minnakpopus ReyHalVe21 korkma korkma kendini korkutma kanaman vs yoksa bebeğin hareketliyse ters bir durum yoktur. Gaz olabilir kas sıkışması olabilir yani çok normal o haftalarda bendede oluyorsu doktorum artık doğum yaklaşıyor sancın falan yok rahat ol demişti