Busra6694 Kızlar doğumdan sonra heyet raporunu istediğimiz zaman alabiliyor muyuz yani şu şekil mesela doğum iznim bittikten hemen sonra mı almalıyım yoksa mesela doğum iznim bitti ben süt iznimi kullanıp almak istiyorum öyle alabilir miyim