Hllylkc Kızlar demir değerim çok düşük ama hiç bir ilacı kullanamıyorum aşırı kabızlık yapıyor. Herhangi bir öneriniz var mı?
Nesli006 Hllylkc 20 gün boyunca sabahalri aç karnına bir iki kaşık tahin için limon sıkıp yükseltiyor diorlar. Tabi ilacida içmeye çalsın gece içip yatınca fazla yan etki etmiyor öyle deneyin. Hem tahin bebegede faydali degriniz yukselmzse bile cocugunza faydasi olur. Ama herkes çok övüyor denemk lazım
tahamommy Hllylkc ben ocean microfer kullanıyorum ne kokusu ne tadı var, kabız da yapmıyor bende çok çektim o diğer demir ilaçlarından, içemiyorum dersende pekmeze limon sıkıp ye her sabah
vaveylamom Hllylkc şurup ya da kaşık formda olanlar kabız yapmıyor. Yıllardır kansızlık sorunu yalayan biriyim. Köyü renkli dışkı yapıyor sadece
Ncyncy Mutlaka kullanmalısınız, bide çok düşük diyorsunuz. Bir kaç gün sonra yapabiliyorsunuz en azından.
Nunid Sidefer toz paket kullanıyorum ben de , hap yutamadığım için doktor vermişti . Tadı jelibon gibi zorlanmazsınız. Kendi Doktorunuza da tabi danışın onay verirse alırsınız. Kabızlık yapmadı ben de.
Gizem1504 Hllylkc ben ferrozinc kullanıyorum aç karnına çok kötü yaptı yatmadan içiyorum sorun yaşamadım
3boysmom ben solgarın kullanıyorum benimde çok düşük gece yatarken bi tane sabah bi tane kullanıyorum ama herhangi bir kabızlık olmadı hiç çok şükür🙏