Canlarım doğum yapalı 40 gün oldu. Ama kanamam henüz bitmedi. Düne kadar sadece hafif lekelenme şeklinde oluyordu ama dünden beri adet gibi baya fazla fazla oluyor. Bu kanama ne kadar sürmeli ya da sürmemeli konusunda bilgisi olan var mı?
Bunun için doktora gidip danışan varsa ondan dinlemek istiyorum aslında.
İlk gebeliğimde 75 gün sürmüştü ama muayene falan olmadan doktor normal demişti.