Nazlii23 Kizlar bugun disari ciktim, markete gitdim, afedersiniz vajinamda agri, agirlik hiss etdim yurudukce. 37+3 haftalik hamileyim. Evde de ayaga kalkdikda fln oluyordu agri. Boyle olup da ne kadar zaman sonra dogurdunuz acaba?
Giqu Nazlii23 ben de 37+4üm. Özellikle bu hafta yürümekte eğilip kalkmada filan çok zorlanıyorum. Ama karnım daha yüksek görünüyor hala🧐
MelikeBulut Nazlii23 benim de 37 haftalık haftaya perşembe doğumum var ve bugün nolduysa asla Yürüyemiyorum ayakta durunca bir sancı sanki bebeğim geriliyor gibi 😩
Handeysr Nazlii23 bende 37+5 im aynı durumları yaşıyorum ayakta çok durunca evde bile oturup kalkarken bacak arama ağrılar giriyor 2 gündür de belimde ağrı var sırtıma kadar çıkıyor ve ara ara regl olcakmışım gibi kasıklarım ağrıyor doğum belirtisi mi bilmiyorum cumartesi kontrolüm var