sevgiasil canım bende biberon için uzun kararsızlıklar gelgitler yaşadım fakat en sonunda kararı lansinoh ta kıldım. Başlarda avent mi browns mu çok kararsızdım ablam avent almıştı onun arkadaşı hem avent hem browns almıştı ikisinin de başta ne aventi ne brownsu tutmamış en sonunda ablam göğüs pompasının yanında verilen lansinohu denemiş ve onu tutmuş. Ben hem avent hem lansinohun memesini inceledim karşılaştırdım avente anne memesine en yakın diyorlar ama bence alakası yok benim gördüğüme göre lansinohun anne memesine daha yakın hem şekli hem yumuşaklık bakımından aventten bence daha iyi aventin lansinoh kadar yumuşak değil. Ablamda aventin sadece ucunu tutabildiğini ama lansinohun daha rahat tuttuğunu söyledi o yüzden ben aventten vazgeçtim 120 ml cam lansinoh alıcam. Brownsu bilmiyorum ama mama içenlerde az da olsa gaz olduğunu duydum