30 haziran beta 43,1
2 temmuz beta 70
3 temmuz beta 110
Arkadaşlar değerlerim böyle ama gebeliğimi öğrendiğim beri lekelenmem var 3 temmuzda dophaston kullanmaya başladım başına gelip de sağlıklı ilerleyen oldu mu? Ve artış nasıl sizce bana önereceğiniz bişeyler varmı