Beyzack benimde yüksek çıkmış burda sormuştum kan testlerinde herşeye bakıldığı için kolestrolede baklıyor ama bakılmaması gerekiyor demişti burda biri çünkü hamilelikte yüksek olması gerekiyormuş zaten normal yani gidince doktoroda sordum yüksek olması gayet normal bebek beslenmesi lazım dedi