Arkadaşlar 30+4 hamileyim. En son 20 Mayıs’ta kan tahlili yaptırmıştım hemoglobin yani HGB 10.9 çıkmıştı. Bugün tahlilleri tekrarladığımızda HGB 9.9’a düşmüş. Doktorum fertamir isimli ilaç vermişti onu günde 2 defaya çıkartmıştık ama buna rağmen yükselmemiş çok üzüldüm. Doğum yaklaşıyor ne yapacağım ben bu değerle. Eğer damardan falan takviye verilirse onunda riskleri varmış alerji riski varmış ondanda çok korkuyorum bana yaşadığınız tecrübeleri paylaşır mısınız? Bu değerle doğuma girmekten de çok korkuyorum ne yapacağım ben ya 😔😔😔