Kızlar selam. Ekimin başında doğum yapıcam normal doğum planlıyoruz ama bir çocuğum daha var 4 yaşında. Doğumda ve doğum sonrasında bana destek ve yardımcı olabilecek hiç kimsem yok hatta çocuğumu bırakıp doğuma gidebileceğim kimsem de yok maalesef. Ebe veya hemşire desteği almak istiyorum doğumda ve doğumdan sonra böyle hizmet veren birileri var mı? En azından ben doğuma giderken eşim çocukla evde kalır diye düşünüyoruz. Antalyada yaşıyorum bu arada