izel_s Kızlaarrrr 40+1 haftalığım hala doğuramadım .. var mı bildiğiniz en etkili yöntem 😥 İnsan sonuna gelince gerçekten artık çıksın istiyor. Bebeğime artık kavuşmak istiyorum ..
Busrabzkrt izel_s ördek yürüyüşü yap ve merdiven in çık bence tetikler diye düşünüyorum kontrolün ne zamn 40+1 den sonra bebeğin kaka yapma ihtimali var riskli zamanlar artık
CoolMamaMode izel_s 40+3 üm bende herşeyi yapıyorum ama sancım bile yok :( bilmiyorum bu ne ile alakalı
Sevgilimmmmmmm Banyoda sıcak suyla yıkan beline ve karnına tutup öyle yıkan ben böyle yaptıktan bir gün sonra doğum yaptım. Ama çatı muayenesi de oldum bilmiyorum etkisi oldu mu