mylittlebaby_ gebelk ilk aydan gördüm ben pcos olduğum için hep adetlerim düzensizdi yumurtlamam falan olmuyordu gliforla çözdüm doktor vermeden kullanmayın ama benim değerim yüksekti meğer ondan sorun oluyormuş doktor verdi
rosse16 gebelk ben de kullanmaya başladım pcostan dolayı yarın 1 hafta oldu ishal kesildi bulantı da çok azaldı doktor onerdiyse bırakmayın bence de
anneolmayolunda34 gebelk merhaba türkiye’deyken doktorum bana da vermişti gliffore sizin kan sonuçlarınıza baktı mı ona göre mi verdi sizi gliforu
Zeyneppp16 gebelk ilk kullandığımda insilün direncim 4.5 e çıkmış normalde 2.5 olması lazım adetlerim düzensizdi. Sonra gebe kaldım malesef başka sebepten 5 aylık hamileyken kaybettim. Yine çıkmış ama bu sefer çok değildi 2.9 du iki ay kullandım şuan 1.6 adetlerim yumurtlamam düzene girdi. İlkinde 3-4 ay kullanmıştım. Yan etkileri ilk bir hafta oluyor sonra geçiyor bende
anonimhesapp mylittlebaby_ glifor sizde de ishal ve bulantı yaptı mı bunlar yüzünden ilk haftadan bıraktım ilacı
gebelk Banada doktorum verdi yani cıkan bir insülinim yok ama süreci anlattıgımda belki yatlınlıktan yapıyoedur deneyelim dedi bende bugn baslayacagım yarım olarak hamilelikte düsünüyorum insallah ise yarar :(
gebelk rosse16 evet canım insülin aslında normal cıktı ama yatkınlık olabilir dedi deneme icin kullanıyorum su an cünkü kilo vermekte zorlugum vs var
anneolmayolunda34 gebelk kan sonuçlarınızı benimle paylaşma şansınız var mı ben de kanada’da yaşıyorum ben de burada kan tahlilleri verdim karşılaştırmak istiyorum eğer sizin için de bir problem olmazsa
rosse16 gebelk yanında spor yapıp sağlıklı beslenirsen kilo verirsin tek başına bi etkisi olduğunu düşünmüyorum:)
gebelk Zeyneppp16 şu an sadece geceleri kullanıyorum yarım olarak herhangi bir yan etki yaşamadm ama 2-3 gündür kullanıyorum insallah işe yarar bende hemen bebisime kavusurum
gebelk Kızlarr yumurtam femara sonrası güzel büyümüş 18 mm rahmimde 8 mm olarak kalınlasmıs doktor cok güzel oldugunu söyledi, ilk seferde sonuc alan var mı aranızda :)