Betty_ Kızlar lütfen cinsiyet tahmini yapar mısınız ilk gebeliğim ve çok ama çok heyecanlıyım lütfen tahminde bulunun 🌻🌻 karından ultrason
Betty_ Yaa öyle miii ❣️ Ben erkek hissediyorum ilk andan itiraben ama sağlıklı olması en önemlisi tabii 🌻 Teşekkür ederim 💌 fotoğrafı var mı merak ettim
Zeynepow Betty_ Ben anlamam ama, ben fetal dna yaptırdım. Benim bebeğime erkek denildi. Bu da ilk ultrason görüntüsü.
Kleopatraa Betty_ Tabiki de sağlıklı olsun da 🙏Burda çok fazla anlayan arkadaşlar var daha iyi yorumu yaparlar ☺️ Maalesef 4 sene önceydi kaldırdım ultrason fotoğraflarını 🙄
Kleopatraa Betty_ Şey diyorlar yuvarlak derli toplu kese olursa kız,biraz daha şekilli şüküllü olursa fasülye gibi falan erkek🤭