duyguanneoluyorr Happybebiss kuzm ben anlamıyorum az önce arkadaşımla oturuyorduk o nub teorisinden anlıyor o baktı %80 erkek diyince tutacakmi diye yazdık
duyguanneoluyorr Meral_63 lütfen yazın bnde doktorun diyeceğini merak ediyorum ☺️ sağlıkla gelsin inşallah
Meral_63 duyguanneoluyorr 11 haftalık ken kız dedi geçen hafta gittim beli etmiyor dedi 🤣bu sefer erkek çıkar diyorum
Meral_63 duyguanneoluyorr amin inşallah bakalım hele ne çıkacak ya babası gibi nazlı yada benim gibi kıskanç MANAYK mi 🤣
Masallah_21 Mrym5837 🥰 İnşallah cnm ya sağlıklı olsun öncelikle bı oğlum var rabbim iki meyvedende tatmayi nasip etsin hepimize
benceyn Masallah_21 pek anlamıyorum ama erkek bebişe hamile arkadaşımın keseside böyle. Benimki kız daha farklı bu görselden. Hayırlısı olsun sağlıklı olsun 🫶🏻