Sydaa06 ben regl günümden bi gün önce yaşadım pembe bi ki damla şeklinde pedime gelmişti düğün vardı ne olur ne olmaz dşye ped takmıştım hatta ağrım olmasın diye Dolorex tablet yutmuştum bi tane pede kan geldiğini görünce üzülmüştüm sabah kalktığımda devami gelmeyince gebe olduğumu anladım öncesinde de belirtilerimden şüpheleniyordum çünkü