YyyyYasemin Kızlar sizde de böyle mi aşırı arttı kusmalarım öncesinde biraz duruyordum şimdi bayağı zorluyor beni korkuyorum bir terslik mi var diye gece su içtim onu bile çıkarttım
MadameTussauds YyyyYasemin Benimde 8. haftada pik yapmisti bulanti kusma bacim normal korkulcak bisey yok ama eger su bile tutamaz olursan acilden serum takdir yoksa direncini kaybedersin
Ayseguls_baby YyyyYasemin 8. Haftada bende öyleydim bikaç gün sürmüştü 13 de tekrar başladı şimdi nerdeyse her sabah kusuyorum 16 ya girmek üzereyim
mor_menekse1 YyyyYasemin valla bend öyleydim ama prilam aldigimdan beri iyim biraz olsda da suyu bile kusacak olunca insan daha perişan oluyor bence kulan başladıktan sonra şükür nefes alabiliyorum
MadameTussauds YyyyYasemin Varsa ilacin hic durma ic gözünü acamaz duruma gelirsin kendimden biliyorum
mor_menekse1 YyyyYasemin valla bacım ben icmedigim zmana anlatilmaz yaşanır durumdaydim ilk gebeligimde 7 ay kulandim ikizlerim simdi gayet iyi çok şükür yine başladım napim çocuklar da bna ihtiyaç duyuyor nasıl yapayım mecbur başladım ben
YyyyYasemin mor_menekse1 çok çok haklısınız bende başlayacağım ilk başlarda nerdeyse hiç bulantım ılmuyırdu sadece sabahları oluyor kusardım gün içinde çok fazla olmazdı yemek yer yapardım şimdi yine yapıyorum ama zorlanıyorum doktorum tavsiye etti zaten ilk zorlanmayınca hep böyle olacak sanmıştım bebişim bana ters takla attırdı🤣
mor_menekse1 YyyyYasemin hormonlar yavaş yavaş yükseliyor yükseldikçe bulantı da artıyor başla valla en azından biraz tutuyor