tugcehamut Kızlar 22+1 haftalık hamileyim ve bebeğimin kalp atış hızı düşük 120/125 bu durumu yaşayan var mı ya da yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? İlk gebeliğim de kayıp yaşadığım için korkuyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
Selenavci63 tugcehamut merhaba nerede baktırdınız acaba sağlık ocağında ise cihazlar kötü ve eski olduğu için öyle ölçmüş olabilir diyecektim, benimde başıma geldi çünkü cihaz o kadar kötü ki 99 çıkıyordu
tugcehamut Selenavci63 Şuan Perinatoloji ve çocuk kardiyolojisi yakından takip edecek kalp damarları hepsi incelendi bir sıkıntı çıkmadı, Perinatoloji doktoru da bir kaç tetkikler istedi onların sonucunu bekliyoruz sonra da takip altında olucam