Tuba704 hashimato triodi dedi doktor tam teşhis için 2 test daha bekliyoruz ilaca başladık bugünden itibaren daha detaylı size ulabileceğim bi sosyal medya hesabı vs verirseniz anlatabilirim burada zor oluyor her şeyi anlatmak, ilgili moral veren bi doktormuş ayrıca çok teşekkür ederim tavsiyeniz için memnun kaldık, benim gibi bi hastası olmadığını söyledi daha önce, en son 2009da tsh değeri64 olan bi hastası varmış ve gebeliği çok sağlıkkı tamamlayabilmiş, beni incelediğinde çok şaşırdı sağlıklı görünüyorsun dedi boğazımı ultrasonla incelediğinde de şaşırdı hala tiroid bezin var dedi , nasıl hamile kaldığıma bu değerle ayrı şaşırdı , sonuç değişmedi ama her açıdan ben ve bebeğim risk altındayız , miniğime zarar vermeden düzelmesini umut ediyorum bu durumun,, özetle durumumuz bu şu anda