Tuba704 evet durumun aciliywtinin farkındayım güzel bir doktor arayışındayız , ilaç başlamaya henüz vaktimiz olmadı yeni öğrendim bugün de testi yeniledim değişen bir şey olmadı gebelikle ortaya çıkan bir durum öncesinde böyle bir sorunum hiç olmadı, İstanbul'da değilim ama yakınım Tekirdağ/Çorlu'dayım var mı önereceğiniz bi endokrinoloji uzmanı? Sizin de yüksekmiş baya nasılsınız şimdi değeriniz düzeldi mi gebelik düşünüyor muydunuz?