Kızlaar ,
Doktor haftaya çarşamba tekrar çağırdı .
Bebisim kendini hiç göstermedi . 3 defa denedik .
İlk randevu saati 09:00 du . Girdim sırtı dönüktü her zamanki gibi 😆
Çıktım 1 saat yemek yedim çikolata yedim yürüyüş yaptım geldim yan dönmüştü 11 de . Gene tam göremediğini görüntüden memnun olmadığını söyledi doktorumuz ve çok tatlı bi bayandı .
12:00 de tekrar gel dedi merdiven çık in dedi yaptım 12 de gittim yine sırtını dönmüş . Haftaya çarşamba 14:00 kaşeli imzalı kâğıt verdi randevusuz gidicem . Ya inşallah döner ya napcam ben başına gelen oldu mu ?😊